فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

 

مدیر جهاد کشاورزی آمل از اختصاص 33 میلیارد و 300 میلیون ریال جهت احداث، تجهیز و اصلاح سیستم حرارتی گلخانه‌های آمل خبر داد.

مرتضی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای طرح توسعه بخش کشاورزی و در جهت احداث، تجهیز و اصلاح سیستم حرارتی گلخانه‌های شهرستان آمل، اعتباری بالغ بر 33 میلیارد و 300 میلیون ریال در سال جاری از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: پس از تصویب اعتبار در کارگروه توسعه بخش کشاورزی آمل تاکنون 25 میلیارد و 150 میلیون ریال در بانک عامل مصوب و مبلغ 16 میلیارد و 320 میلیون ریال آن پرداخت شد و مابقی آن در دست بررسی و اقدام است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.