فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

خبرگزاری فارس: مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به توسعه کشاورزی در بخش خصوصی در استان گفت: مجتمع گلخانه‏ای وحدت ابهر و خرمدره آماده واگذاری است.

سعید ادیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: واگذاری مجتمع گلخانه‏ای وحدت در شهرستان ابهر برای توسعه فعالیت‏های گلخانه‏ای در استان صورت می‏گیرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام از علاقه‌مندان برای سرمایه‏گذاری در این مجتمع آغاز شده است، افزود: واحد‎های گلخانه‏ای در سطح استان با حضور بخش خصوصی افزایش خواهد یافت.

* هر مجتمع 6 نفر به صورت دائم اشتغال ایجاد خواهد شد

مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به میزان اشتغال واحد‏های گلخانه ای ابهر و خرمدره اشاره کرد و یادآور شد: برای هر مجتمع شش نفر به صورت دائم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی تسهیلات ارائه شده برای توسعه گلخانه‏ای وحدت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با بررسی طرح‏های متقاضیان میزان پرداخت تسهیلات مشخص خواهد شد.

ادیب با بیان اینکه میزان و شرایط تسهیلات ارائه شده مناسب است، اظهار داشت: این تسهیلات با بهره هفت درصد ارائه می‏شود.

* استان زنجان ظرفیت‏های کشاورزی بسیار خوبی دارد

مدیر باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان به طرح‏های توسعه کشاورزی استان اشاره کرد و اظهار داشت: استان زنجان ظرفیت‏های کشاورزی بسیار خوبی دارد که باید مورد توجه باشد.

وی خاطر نشان کرد: طرح توسعه کشاورزی استان با جدیت دنبال شده است که امید است برنامه‏های مصوب در آینده نزدیک محقق شود.

ادیب تولیدات باغی در سطح استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: کمیت و کیفیت محصولات تولیدی در استان زنجان مناسب است.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.