فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

نايب رئيس کميسيون کشاورزي و منابع طبيعي مجلس شورای اسلامی استفاده از کشت گلخانه ای را موجب رشد 60 درصدی محصولات کشاورزی دانست.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اسماعيل نيا گفت: توسعه کشاورزي بايد عمودي پيش رود و حرکت افقي اين بخش به هيچ وجه مطلوب نيست.

وي با اشاره به بيش از يک ميليارد مترمکعب بيلان منفي آب در استان خراسان رضوي اعلام کرد: هم چنين از ۳۶ دشت موجود در استان ۳۳ دشت در حالت ممنوعه بحراني قرار گرفته است
.

وی با تاکيد بر رفتن به سمت کشاورزي گلخانه اي اظهار کرد: هم چنين در زمين بايد از سيستم هايي که هم خواني کامل با مزرعه را دارند، استفاده کرد.

وي با بيان اينکه در اين زمينه بايد يک عزم جدي و يک نهضت ايجاد شود، تصريح کرد: با استفاده از سيستم گلخانه اي با کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدي آب، ميزان توليدات کشاورزي افزون بر ۴۰ تا ۶۰ درصد افزايش مي يابد.

نايب رئيس کميسيون کشاورزي و منابع طبيعي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مهاجرت معکوسي که به دليل توجه به بخش کشاورزي در چند سال اخير در استان خراسان رضوي صورت پذيرفته است، بيان داشت: اين کار به واسطه يک کار انقلابي صورت پذيرفته است .

نايب رئيس کميسيون کشاورز ی مجلس شورای اسلامی تاکيد کرد: درآمد کشاورز وقتي مستمر و منطقي شد اين موضوع به تحقق خواهد پيوست.اسماعيل نيا با تاکيد بر اين که اگر نقدينگي با بهره وري گره نخورد با مشکلات زيادي در بخش کشاورزي موا جه خواهيم شد، توضيح داد: در همين راستا بايد آسيب هاي روي زمين مانده را برطرف کنيم
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.