فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

لطف‏الله رضایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در استان سمنان از آمادگی برای واگذاری هشت مجتمع گلخانه‏ای استان به متقاضیان واجد شرایط برای احداث واحدهای تولیدی خبر داد و اظهار کرد: در این هشت مجتمع گلخانه‏ای که عملیات زیرساختی آنها به پایان رسیده است، قابلیت احداث 336 واحد تولیدی گلخانه‏‏ای وجود دارد.

وی افزود: واگذاری قطعات به فارغ‏التحصیلان بخش کشاورزی،کارآفرینان و سرمایه‏گذاران واجد شرایط آغاز شده است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان تصریح کرد: تاکنون 10 واحد گلخانه‏ای در مجتمع‏های فوق احداث شده و برآورد می‏شود تا پایان برنامه پنجم توسعه، مساحت گلخانه‏های استان به بیش از 150 هکتار برسد.

رضایی بیان کرد: مساحت کل اراضی مجتمع‏های گلخانه‏ای استان سمنان بیش از 500 هکتار است که با احداث واحدهای تولیدی در مجتمع‏ها، قابلیت ایجاد 100 هکتار گلخانه وجود دارد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان سمنان یادآور شد: از 75 هکتار گلخانه فعال و در حال تولید خارج از مجتمع‏های استان، شهرستان‏های گرمسار با 34 هکتار (46 درصد)، آرادان با 13 هکتار (18 درصد) و سمنان با 10 هکتار (13 درصد) بیشترین سطح را به خود اختصاص داده‏اند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.