فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۸         
  

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از انجام مطالعات آبیاری قطره‌ای فضای سبز شوشتر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی عصر امروز در جلسه در بازدید از پروژه‌های شهرداری شوشتر اظهار داشت: مطالعات آبیاری قطره‌ای در فضای سبز شوشتر از الزامات سامان‌دهی و بهبود شرایط فضای سبز است و شهرداری در این باره باید اقدامات سریع خود را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه برای این مهم شورای اسلامی شهر اعتبار در نظر خواهد گرفت، افزود: برای اجرای این طرح شورای اسلامی شهر اعتبار در نظر خواهد گرفت تا فضای سبز شهرستان شوشتر با کیفیت‌تر و استفاده از آب به صورت بهینه انجام شود.

رسولی با اشاره به مفاد قانونی این لایحه گفت: این لایحه طبق بند دوم ماده 55 قانون شهرداری‌های کشور قابل اجراست و به این دلیل باید در اسرع وقت در این باره اقدام شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر افزود: دولت برای اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای تا 85 درصد هزینه‌های اجرا را پرداخت می‌کند و برای اجرای این طرح مشکلات اعتباری وجود نخواهد داشت.

رسولی تاکید کرد: شهرداری شوشتر باید با استفاده از تکنولوژی‌های جدید در راستای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در سطح شهر شوشتر اقدام کند.

وی افزود: شورای اسلامی شهر شوشتر از ایده‌های نو برای افزایش سطح کیفیت خدمات‌رسانی در شوشتر استقبال می‌کند.

  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.