فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم از آغاز کاشت یک هکتار و 7 هزار متر مربع گیاهان گلخانه‌ای با روش هیدروپونیک در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم ، استفاده از روش هیدرو پونیک را سبب افزایش 2 برابری تولیدات گیاهی اعلام و خاطرنشان کرد: یک هکتار و 7 هزار متر مربع از گلخانه‌های شهرستان جهرم امسال به کاشت خیار و توت فرنگی با روش هیدروپونیک اختصاص داده شده است.
کشت هیدروپونیک ، فن کاشت گیاهان ، بدون استفاده از خاک است که در آن گیاه ، در آب غنی شده از مواد مغذی و عاری از هرگونه آفت ، کشت می‌شود.
جلال بهجو افزود: هم اکنون 10 هکتار از مزارع جهرم به کشت گلخانه‌ای اختصاص داده شده است.
گلخانه داران این شهرستان سالانه حدود 2 هزار تُن محصول از جمله خیار، گوجه فرنگی و توت فرنگی را روانه بازار می‌کنند.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.