فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۱         
  

خبرگزاري آريا-از مهمترين خواص چاي سبز با نعناع کاهش وزن مي باشد .
به گزارش خبرگزاري آريا،نوشيدن چاي سبز با نعناع سوخت و ساز بدن را افزايش مي دهد و بدن کالري ببيشتري مي سوزاند . کاتچين موجود در چاي سبز با نعناع به سوزاندن کالري کمک بسياري مي کند.
همچنين باعث افزايش انرژي مي شود.
نوشيدن چاي سبز با نعناع به بيماران ديابتي کمک بسياري مي کند.
نعناع ضد التهاب ٬ ضد اسپاسم و تنگ کننده عروق مي باشد . نوشيدن چاي سبز با نعناع کمک مي کند اکسيژن بيشتري به مغز برسد و مانع از تجمع لاکتات در مغز مي شود .
نوشيدن چاي سبز با نعناع به حالت تهوع و سردرد کمک مي کند و مانند يک آرام بخش عمل مي کند و باعث کاهش درجه حرارت بدن ناشي از التهاب مي شود .
چاي سبز با نعناع براي بيماران مبتلا به آسم نيز مفيد مي باشد ٬ نعناع باعث بازشدن مجاري بيني و گلو شده و تنفس براي فرد راحت تر مي شود .
نعناع براي پوست نيز مفيد مي باشد و باعث مي شود خارش پوست کمتر شده و جوش هاي صورت نيز کمتر شود زيرا عفونت زير پوستي را کاهش مي دهد.                       
نوشيدن چاي سبز با نعناع به هضم بهترغذا نيز کمک مي کند .
نوشيدن چاي سبز با نعناع باکتري هاي دهان را که موجب خراب شدن دندان ها مي شود از بين مي برد و باعث رفع بوي بد دهان مي شود.
از خواص ديگر چاي سبز با نعناع مي توان به کاهش کلسترول ٬ افزايش سيستم ايمني بدن ٬ بهبود سلول هاي پوست و دفع سموم بدن اشاره کرد .
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.