فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۹         
  

یک واحد گلخانه گل رز با سرمایه گذاری 700 میلیون ریال در شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی زرند روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح کشاورزی گفت: این واحد گلخانه در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع در مجتمع گلخانه بهشت این شهرستان راه اندازی شده است.

ˈسید علی امیریˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با راه اندازی این گلخانه سالانه 90 هزار شاخه گل تولید و به بازارهای داخلی عرضه می شود و زمینه اشتغال 3 نفر به طور مستقیم فراهم شده است.

وی اضافه کرد:‌ مجتمع گلخانه ای بهشت در زمینی به وسعت 30 هکتار ایجاد شده که 25 هزار متر مربع آن به کشت گل رز و بقیه به تولید سبزیجات، صیفی جات و گل های آپارتمانی اختصاص یافته است.

وی گفت: افزایش 15 هزار متر مربع دیگر در قطعه دوم این گلخانه در دست اجراست.
  

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.