فروشگاه اینترنتی گل و گیاه نارگیل            
امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۵         
  

نمایشگاه گل و گیاه در شمال خوزستان

نمایشگاه بزرگ گل و گیاه شمال خوزستان ،با حضور 10 استان کشور در دزفول برپا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خوزستان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه گل و گیاه دزفول گفت : دومین نمایشگاه گل و گیاه شهرستان دزفول با کسب مجوز از اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول و همکاری شهرداری و دفتر امام جمعه دزفول در مصلی این شهر برگزار شده است.

احمدزرشناس افزود: غرفه‌دارانی از بیش از 10 استان کشور از جمله مازندران، تهران، کرمانشاه، همدان در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

وی هدف برپایی این نمایشگاه را حضور تولیدکننده گل و گیاه و گلدان در نمایشگاه عنوان کردو گفت : با حضور فروشندگان گل و گیاه به صورت مستقیم واسطه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده کم و قیمت خرید به صرفه می شود.

این نماشگاه حاوی 60 غرفه مختص گل و گیاه و صنایع وابسته است.

شهرستان دزفول رتبه نخست تولید گل مریم و نیز رتبه دوم در تولید گل رز را در کشور دارد و سالانه بیش از 80 میلیون شاخه انواع گل در گلخانه‌های این شهرستان تولید می‌شود.

نمایشگاه گل و گیاه در شمال خوزستان
نمایشگاه گل و گیاه در شمال خوزستان

نظرات و پرسشهای کاربران

پایگاه اینترنتی نارگیل به عنوان یکی از اولین سایت های تخصصی و جامع ترین دایره المعارف گل و گیاه و باغبانی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ امکان خرید اینترتی محصولات مرتبط با این حوزه مانند انواع گل و گیاه و بذر، خاک و کود های کشاورزی، سموم دفع آفات و ابزار باغبانی را برای علاقه مندان گل و گیاه فراهم نموده است.
© 2024 تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نارگیل است. استفاده از مطالب در رسانه های آموزشی با ذکر منبع و لینک به صفحه مربوطه بلا مانع است.